aysel_gunes içim gitti okurken.. Evlat acısı çok zor ve peygamber ağlatmış bir imtihan. Başınız sağolsun.. Ne diyeceğimi bilemedim. Bende evladımı kaybettim doğuma yakın.Kaybın her türlüsü çok acı Rabbim sabırların en büyüğünü versin.İlk zamanlar çok daha zor geçer biliyorum ama inanın güzel Rabbim sabrını da veriyor yoksa insan dayanamaz böyle bir acıya.
Çok üzüldüm, gerçekten yüreğimde hissettim acınızı 😔 Yaşadıklarım aklıma geldi.
Cennette sizinde bir meleğiniz var artık. İnşallah şefaatçi de olur sizlere.. Şu anda en güzel yerde yavrunuz. Rabbimizin yanında ve onun meleği. Herkese nasip olmaz, bizler çok şanslı anneleriz.Bu dünyada ciğerimiz parça parça olacak belki ama ahirette hep küçük yavrularımız olarak kalacaklar,, tertemiz..
Sizin için Allah tan bol sabır diliyorum. Tekrar başınız sağolsun 😔