İnsan sağ salim doğurcam mı diye bir korkuyor, doğurunca yaşatabilcem mi diye ayrı korkuyor. Allahım sen evlat acısı yaşayan anaların yüreğine serinlik ver, bebek bekleyenlerin kucaklarını doldur yarabbim 🤲🏼 yüreğim yandı
Sebepsiz ölüm olmaz. Var bu bebeğin bir ölme sebebi ama ne? Nasıl bişey demezler. Kusmuğunda mı boğuldu, mama falan verildiyse bağırsağı mı düğümlendi, ciğeri mi yetersizdi, kanında enfeksiyon mu vardı… Ya noldu o miniğe😥 ben bile neden neden diye kendimi yırtmak istedim. Allahım sana ve eşine sabırlar versin🤲🏼