meltemcmbl ben 20 haftalık hamıleyıö ıkı gun once yaptırdım.ilk dozda kol agrsından baska bısı yasamadım ama ıkıncı dozda bas agrısı ve ateslenme oldu.gece boyunca titredım atesten sabah acıle gittim ıkı parol iç gecmezse gel dedı gectı cok sukur.ates yapabılıyo ama korkmayın suan ıyıyız;)