meltemcmbl ben de 2. Dozdan sonra halsizlik kas agrisi ates yapti 1 gece surdu yan etkisi aşı olduktan 12 saat sonra başlıyor ben sabah 11 de olmustum aksam 11 de basladı halsiz yorgun hissederek yattim gece birkac kez uyandim ateş ve ağrılardan sonra parol ictim iyi geldi sabah uyandigimda iyiydim.Doktorum bir tek sende yan etki yaptigini duydum hastalarim arasinda dedi yani nadir oluyor sanırım o da parol alınca bir tanr geçiyor