elfmoom ben de sevindim valla bana kalsa ben çoktan aşılama ya da tüp bebek yaptırmistim pek sabırlı bir insan değilim ama eşim ve doktor sürekli erken deyip duruyordu bakalım ya inşallah aşılamaya gerek kalmaz da bu ay hamile kalırım 😊 inanır mısın şimdi az önce diyet alışverişi yaptım yarındaki itibaren spora diyete başlıcam 😊