lunam bu hormonların hepsine bakıldı bir sorun görülmedi insülin direncim de suan da gayet iyi inositol kaç aydır kullanıyorum bir sürü takviye kullandım bir tek bal polen kullanmadim ama onu kullansam da yararı olacağını zannetmem benzeri bir sürü ballı karışım kullandım artk bu tür şeylerle oyalanmayi düşünmüyorum bugün rahim filmi çekildim doktor herşeyin iyi dedi tıkanıklık yapışıklık polip hiçbir şey yok dedi bu ay hamile kalamazsam bir dahaki ay aşılama o da olmazsa sonraki ay tüp bebek doktoruna gidicem