Cansuu_789 benim tek tüp tıkalı diğer sol tüp ve yumurta doğuştan yok du normal gebelik elde etmem mümkün değil dı tip da yumurta rezervi iyise tüp bebekde tüpün bi önemi yok zaten tüp spermi yumurtaliklara ulaştırmaya yarayan bir organ olduğu için tüp bebek de hazır embriyoyu zaten yerlestiriyorlar böyle bir sorun yok eşiniz içinde promen K arastirmanizi tavsiye ederim ayrıca instagramdan yanıklar baharat sayfasını inceleyin benim yumurta rezervi de az olduğu için tedavi süreci uzun oldu sadece tuplerde sorun olsaydı normal tüp bebek tedavisi gören hastadan hiçbir farkınız olmayacak bu arada 15+3 hamileyim😇