Cansuu_789 kuzum bahceci tüp bebek merkezini duydun mu orada üroloji doktoru Bülent Erol bey var benim esiminde hiç spermi yoktu başta ilac tedavisi verdi 2.5 ay kullandik sonrada tesa ameliyatiyla spermlerini topladi bol bol fazlasını dondurduk hatta bende polikistik overliyim benim doktorumda Mehmet raşit asogluydu şükür şimdi 33+4 ikizlere hamileyim ilk denemede tuttu rabbim sizinde yüzünüz güldürsün inşallah 🤲