Bence de hiç telaş yapmayın, herşey iyi olur Allah ın izniyle, fakat doktorunuzunda muhakkak bir bildiği vardır, gelişimini takip eden o sonuçta, bizim bilmediğimiz şekilde gelişiminde bir yavaşlık görmüş olabilir, o yüzden gönlünüzü ferah tutun ama doktorunuza güvenin bence 👍🏼🤗