35+3 haftayım bugün kontrolde bebeğimin kilosu 2400 çıktı doktor zayıf olduğunu geriden geldiğini söyledi haftaya tekrar kontrole çağırdı eğer yeterli kilo alımı olmazsa 2,3 gün de bir kontrole çağırabileceğini hatta bebeği alabileceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı birden şoka uğradım aklım durdu