1Semanur66 36 haftalıgım doktorum genelde 40 haftayi doldurur ilk gebelikler dedi doktorun dediği tarih doğru cikarmi sizce ona goremi hazirlik yapmak lazim
ZEhrA_94 1Semanur66 ben 39+4 de doğum yaptım herşey normal olması gerektiği gbi ilerliyorsa gerçekten 40. Haftalarda doğurursun sağ salim gelsin yavrucaklar
ZEhrA_94 1Semanur66 tabi çantan falan herşeyin tam olsun artık doğum kolaylaştıracak egzersizlerede başlamanı tavsiye ederim squat ve yürüyüş esneme hareketleri yap hergün emin ol nasıl doğurduğunu anlamıcaksın 🤗
Songunler 1Semanur66 belli olmaz tatlım bebişin canı ne zaman isterse o zaman gelir😂 ilk dogumum 39+6da oldu simdi nasil olur bilemiyorum
1Semanur66 Songunler aynen bebişlerin canı ne zaman isterse demekki herkes farkli haftalarda.doğmuş 🥰
Defnemom 1Semanur66 ilk doğumum 38 haftalıkken oldu bakalım bu kaçıncı haftada olacak🥰 25+1 haftaligim şimdi