Fatimaa2 Meleklerimmm3 ben de 37+4 de sezeryan olmak istiyorum 35 haftada 2.500 dedi dr kqlarını. O haftada olmak iyi dimi🤔 ya 38i beklemelimiyim
Burcuyasa Fatimaa2 38 i neden beklemiyorsınuz eğer ikiz değilse 38 i bekleyin bence doktorunuz onay veriyorsa
Meleklerimmm3 Fatimaa2 benm doktorum 38in ortasında demişti ama nst de çok sancım çıktı ondan 1 hafta erken aldı doktorunuzu dinleyin derim yinede güveniyorsanız ☺️
Yaseminmrt42 Burcuyasa aynen canım fark eder. İllaki ikizler genelde daha zayıf doğuyor etrafımda gördüğüm kadarıyla. Allah Sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah.
Meleklerimmm3 Burcuyasa teşekkür ederim büyüdüler 3 yaşına 3 ay var abla abi olmaya hazırlanıyorlar şimdilerde ☺️
Burcuyasa Meleklerimmm3 ooooo maşallaj tabbiö bizede nasip etsin inşallah tüp bebek bizim ama olsun belki rabbim bormal uoyollada nasip eder bizlete 🥰🥰🥰🤲🏻