Burcuyasa Kızlar mehaba 30 haftalık ikiz gebeyim bebeklerim 10 gümde 50 gr almışlar az dpktorumuz normal gidiyolar ama az gr almışlar dedi yaşayan varmı süreç masıl ilerledi sizlerin neler yediniz içtiniz ?? "
nesrin8989 Burcuyasa Ben de 31+4 ikiz gebeyim. 30. haftada kızım 1600, oğlum 1500 gr çıkmıştı. "Her gün mutlaka yumurta, tahin pekmez, yoğurt, muz, ceviz- çiğ fındık, badem, yiyorum. Her zaman olmasa da kaşar yiyorum.
gazetecianne Burcuyasa ben tatile gitmiştim o zaman 18 haftalıktım, çok yorulunca da kilo almıyormuş bebekler 10 günde 20 gram almışlardı korktum çok sürekli protein ağırlıklı beslendim sonra yememi düzelttim öğünleri 4 günde 50 gram aldırdım korkudan doktora gitmiştim bir daha. Bakalım çarşamba kontrolüm var me diyecek en son 2 hafta önce gittim
ZumrutHanim bu konuda bilgim yok kendimle ilgili bisey soracagim bebekler arasinda gr farkı varmi tek yumurta misinjz
Burcuyasa nesrin8989 aynı hemen hemen ama anlayamıyorum yiyorumda aslında ama demekki vucud çok farkediyo 🤷🏻♀️
nesrin8989 Burcuyasa O zaman 10 gün öncesinde çok iyiymiş Canım kiloları. Doktor neden olabilir söyledi mi
Yaseminmrt42 Burcuyasa aynen canım fark eder. İllaki ikizler genelde daha zayıf doğuyor etrafımda gördüğüm kadarıyla. Allah Sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah.
Burcuyasa gazetecianne aslımda kıymamı yumurtamı yedim ben birtek ceviz fındık yiyemitorum mide rajatsızlığım var yoğurt yiyeyorum çok gaz yapıyo gaz sancısı çekiyorum napıcağımı şaşırdım
Burcuyasa nesrin8989 kiloları için diyorum çünlü plasentada yaşlanma yok veslenmelerini emgelleyecek bir sebep yok benim hatam kilo aldıramıyorum🤷🏻♀️
Meleklerimmm3 İkizler de gelişim tek gibi olmuyor 30 dan sonra yavaş kilo alıyorlar ben 37+4 2320-2520 doğum yaptım ultrasondada yanılma olabilir önemli olan haftası ikizlerde gelişim için küveze girmemeleri için beslenmenize dikkat edin yeter tek bebek gibi doğanlar çok nadir çünkü ikizlerde ama doğunca güzel topluyorlar
Fatimaa2 Meleklerimmm3 ben de 37+4 de sezeryan olmak istiyorum 35 haftada 2.500 dedi dr kqlarını. O haftada olmak iyi dimi🤔 ya 38i beklemelimiyim
Burcuyasa gazetecianne almaya çalışıyorum ama tıka basa doluyorum yiyemiyorum ki inanın uani böyle istifra edesim geliyo🤷🏻♀️ Tok hisssediyorum sürekli