Selver90 benim ilk oğlum 38-0 da geldi ama sezaryanla sonuclandi 😄 ikinci oğlum geliyor sağlık problemleri olmadığı sürece sezaryan günü almadan bu oğlumda kendi gelmek istediği an gitmek istiyorum kendi gelmeye karar versin geleceği günü ama kısmet tabi bakalım