Selver90 Beyzan sağlıkla buyusunler canım benimkiler genis yeri buldu rahattalar herhalde buda 40i geçerse kesin ondan🤭
Beyzan Selver90 Sağlıkla gelsin inşallah patron bebek bunlar canlari ne zaman isterse o zaman gelirler 😂
Selver90 ExpatMom beklesen 42yi görürmüş☺️benimkide 41de suni sancı verilecekti baktı gördü kacari yok dedi bari benim isteğimle olsun 40+5te sancılar 40+6da kendisi geldi.doktorum sabahı geldi dedim siz nerdesiniz ben dogurdum 🤣🤣
ExpatMom Selver90 Benim de ertesi gun suni randevum vardi, gece kendi isteğimle aciklik kontrolu oldum doğumu tetiklesin diye, köprüden onceki son cikis misali. Yarim saat sonra sancilarim basladi zaten. Durtmesem garanti 42 ye kadar dururdu tembel teneke 😂
Pey Meryemkale bizimde planlı sezeryan olacak 36 hafta alabiliriz dedi dokdor. Kaç kilo doğdu sizin bebişiniz? 😍
Elif0712 Selver90 valla bnm eltiminde gelmedi cocuk gayet memnundu halinden yasina girecekti artik icerde sezeryanla alindi hergun arayip soruyorduk hani noltu tik yokmu daha hicbisey yokmu diye 🙈🙈 bunalttik kizi oda cok korkuyordu isine geldi aslinda
Selver90 korkmazkubra 41e kadar vakti var canım gerçi bazı doktorlar 42yi bekliyor inşallah kendi sancinla bir avazda doğurursun canım
tugcemma Kızlar ben de bir şey danışayım. Doğum sonrası sünnet hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptıran oldu mu aramızda?
Meryemkale tugcemma geçen ayki kontrolde Dr a sorduk 5 aydan önce önermiyoryz dedi en erken 2 yşa kadar en geç 6 yaşa kadar demişti
Selver90 tugcemma ben istiyordum aslında ama karşı gelindi eşim ve ailesi.sonra araştırdım doktorlar önermedi.bazi durumlarda tekrarlanma olabiliyormuş
Pambix tugcemma Ben tam 1aylikken yaptırdım iyi ki diyorum kısmetse bu oğlumda da aynı şekilde istiyoruz iki güne iyilesti