Limonveannesii Minik_kalplim_ yaa bende hiç böyle düşünmedim onu yemeyeyim falan diye postları okudukça kendimi kötü hissediyorum canımın çektiği her şeyi abartmadan yiyorum ben valla kötü yapıyorum herhalde diye dert ettim kendime 🙄🙄🙄🙄
Aylinsemih Civcivim_34 ben doktorum yasakladı ama çok canm isterse 2 3 ayda bir sucuk yiyorum oda 1 2 dilim
Minik_kalplim_ Limonveannesii canımız çekiyor napalım ee yemesende bebekte iz olur diyorlar valla şaştık 😂
Guneyinannesi1 Civcivim_34 ben dün sucuk yedim ayda bi iki ayda bi bence nefsin korelsin diye yemek iyidir
Aysegul9371 Civcivim_34 bana yeme dedi özellikle çiğ hallerini. Sucuğu çok severim ama yemiyorum ne olur ne olmaz
Gkc92 Civcivim_34 bir kez pizza yedim bir kez salam 3 defa falan da sucuk yani canınız çok istiyorsa yiyin arada işlenmiş gıda olduğu için önermiyor doktorlar ama bu kadardan bir şey olmaz
Zhraaltun Civcivim_34 sucuk yiyo4m guzl oisiryorm ama salamda cnm cekerse bi tane atyrm agzima cok nadr
mcansu Civcivim_34 doktorum bana iyi kaliteli olduktan sonra çok sık olmamak ve iyi pişirmek kaydıyla tüketebilirsin dedi. Haftada 1 veya 2 kez az az yiyorum.