Nurgl34 Minnos_huzur44 2 gündur çok şiddetli sandım var kanamam da var ama düşmuyo bugün gittim hastaneye yarın yatisim yapılacak ilaçla düşürecekler öyle de düşmezse kurtaj olucakmış
Nurgl34 sumeyraballl düşük yapmadim benek karnimda kalbi durmuş bi şekilde 2 3 gündür çok şiddetli ağrım hastane de yarına yatısimi yapicak bu süre içinde ayrımı hafifletecek ne yapabilirim onu sormak istemiştim orda
sumeyraballl Nurgl34 kusura bakma canım bebeğinin kalbnin durduğunu bilmiyordum Rabbim tez zaman da kucağını doldursun😔
minikprensimmm123 Nurgl34 Canım biraz yürü sancın gelince ıkın ben öyle yapmış sancı geldikçe kuvvetli bir şekilde ıkın bebek kanala insin
Lavantakokusu Nurgl34 çok üzüldüm. Allah yardımcın olsun bir an önce toparlarsın inşallah canım, dualarım seninle