Cok gecmis olsun ben 2 sene önce düşük yapmıştım 5 haftalikti, kendiliginden düşecek dedi ilac alma en az 3 saat dedi sökülme tamamen gerçekleşsin diye. cok sanci çektim ve sonra ilac aldim saat dolunca. Sizin kac haftalik ve doktorunuzun haberi var mi? Ayaklarınızın altina, kasiklariniza cok sicak olmayan su koyabilirsiniz. Ya Şafi ismini bol bol zikredin. Eger kendinizi kötü hissedersiniz mutlaka hastaneye gidin. Umarim süreci ağrısız sızısız anlatırsınız🤲🤲 dualarim sizinle. Ve de kanamaniz tamamen bitince hastaneye gidin, iceride parça kalıp kalmadığına bakılsın Allah korusun sizi zehirlemesin. Cok cok gecmis olsun Rabbim tez zamanda saglikli evlat versin🤲