Meleekk tabiki geldi 😂 gelmeyecekse neden özele gidiyoruz ki
benim suyum akşam 19.00 da geldi hastaneye gittim odaya alınana kadar 20.30 oldu
21.50 de ameliyata alındım 22.09 da kızım doğdu gece 23.00 de doktor hala hastanedeydi beni odaya aldılar giydirdiler embiye hanım beni gördü öyle gitti ertesi gunu sabah hemde aksam geldi gördü 2 gece kaldım çünkü taburcu olduğum gün de sabahtan geldi gördü gene