mrveknblt ahemsiree Esentepe Hastanesi Neşe Kaplan Karakaş a gidiyorum çok memnunum 210 tl muayene 3500 doğum ücreti
ahemsiree mrveknblt ilgisi alakası nasıl, açıkçası doktorun mesleki deneyiminin yanında samimi ve içten olmasına çok önem veriyorum
ahemsiree QOH inanamadim bende saglikciyim ve böyle hassas bir konuda böyle yönlendirmeler yapılması… Doktor seçimi gerçekten çok önemli neyseki gezip doğruyu bulmuşsunuz🙏
mrveknblt ahemsiree şöyle söyliyim ben ilk doğum kontrolü bırakınca tesadüfen öyle rastgele randevu alıp gitmiştim 2 buçuk ay regl görmedim testler negatif çıkıyordu hamile de değildim neden regl olmuyorum diye geçen sene nisan ayında ilk gittim haplar polikistik over yapmış içeri girince sanki önceden tanışıyormuşuz gibi karşıladı baştan sona beni dinledi sonra muane etti ultrasonda göstererek anlatti ne olduğunu eşimle gitmiştik masasının yanında ki tahtada çizerek de gösterdi açıkladı orda. Hamile kalınca da hiç bakmadan yine kendisine gittim 27 haftalık hamileyim iyi ki sansa denk gelmiş çok güzel dinliyor ve ben sormadan hatta aklıma gelmeyen soruları bile kendisi söylüyor Instagram adresi op.dr.nesekaplankarakas
sevgiharman ahemsiree merhaba henüz çok yeniyiz 5+3. Bütün kontrollerimi gebe kalmadan önce de Dorukta Muzaffer Temür Beye yaptırmıştım. Doğumumu da orada düşünüyorum Allah’ın izniyle. Kendisi son derece naif tatlı bir hekim gönül rahatlığıyla öneririm
Gamseee ahemsiree bende Cenk aşkalliye gidiyorum normal de Jimer deydi ama kendi muayenesine geçmiş çok ilgili Güler yüzlü tatlı bir doktor normal de 300 TL ama biz 250 TL ye anlaştık nakitte doğum için de bir çok hastaneyle anlaşması var Jimer 8 bin medicana 6500 medicabil 6000 gibi rakamlar söyledi bize bakalım daha tam net konuşmadık 33+5 haftalık hamileyim artık bir sonraki gidişim de netleştiririz diye düşünüyorum 🤨
bocekozlm Meleekk muayene ücreti diğer hastanelere göre çok uygun 145 lira ben daha önce özel muayaneye gidiyordum 300 lira alıyordu doktorum doğumu sormadım daha yolun çok başındayım 😊
ahemsiree Bursa hamişleri sanırım çoğumuz birbirimize yakın haftalardayiz, herkesin içine sinen ve memnun olduğu farklı farklı doktorlar var. Burda doğum hikayesi ve deneyimlerimizi paylaşabiliriz 🙏🥰
Gamseee Hosgeldinbebek valla bizim arkadaş oraya gidiyordu bizde onların vesilesiyle başladık Cenk beye arkadaşım biz 250 TL verdik konuşun sizde dedi bizde konuştuk basından beri öyle veriyoruz ama suan yaparlar mı bilmiyorum
Meleekk ogrencianne35 yok canım aramadım daha 🙃 arıycam ama bide senin doğumuna Doktorun geldi mi hastaneye