EmineAyan Beyza12344 al bende de o kadar. Ağırlığım olmasa hamile değilim sanki, herşey o kadar normal ki 🙄
Zagrozunannesi Beyza12344 ılk gebelıgın mı sancını mı beklıyolar senın de 😏benım bi sıkıntım Yok suni sancı da vermıyolar daha herhalde ılk ya kendı sancımı beklıyolar
Beyza12344 Zagrozunannesi evet ilk gebeliğim bebiş doğum pozisyonunda catı da normal doğuma uygun suyu da temiz acılma da yok hanımefendinin keyfini bekliyoruz 41 e kadar gelmezse riske atmayalım dedi ben de tamam dedim