Zagrozunannesi ben amerikadayim canim burda universite hastanesine gidiyorum,41.haftadan fazlasini beklemek istemiyorlar, bence hastanenin ozel yada devlet olmasi degil doktorlarin vicdanli olmasi onemli hic uzme kendini dua et rabbim biz avazda kurtarsin,iyi doktorlar ciksin karsina insallah🙏🏻 Benden sana hamile duasi olsun canim