depsizoo 38+6 olduk şu an bebeğim çok hareketli aşağı doğru çok baskı yapıyor ve adet sancısı gibi sancım var. Uzandım fakat geçmedi. Bilemiyorum yalancı sancı mı yoksa gerçek mi diye. Çarşamba günü planlı sezaryenim var ama keşke sancım olsa da bir iki gün de olsa erken gelse diye dua ediyorum şu an 😂