aycanerbas depsizoo 37+3 teyim sadece bazen karın ağrısı gibi ağrılarım oluyor hemen geçiyor biraz yürüyünce yada uzanınca yalancı sancı mı yoksa hamileliğin doğal durumları mo anlamıyorum yalancı sancı nasıl birşey oluyor 😆
Yeppudaa depsizoo ya belki gerçeğidir .😅 İlk kizimda sancılarım vardı arkadasima mesaj atmıştım sancım var diye .bana sancın varsa duramazsin o sancı değil dedi .dkdkkd doğum yaptıktan ertesi gün ziyarete geldi bu lafını ona yedirttim dkkdod 🤣🤣
aycanerbas depsizoo ay ben doğuramayacağım gibi geliyor bana gün yaklaştıkça sanki bebeğim doğmayacak gibi 😅tarihlerimiz de aynıymış umarım sağlığıyla kucağımıza alırız 🥰
Ygmr15 depsizoo benim de kasıklarima bi sancî girdi 5 10 dk sürdü uzanıyorum suan hissetmiyorum ayaga kalkınca kasık agrim oluyor ilk defa bugün oldu dünde hafif vardi 39+3