17 haftalık hamileyim 76 kilo ile hamile kaldım 80 oldum bile 🙄 çok kilolu hamile kaldım üzülüyorum herkesin önünde top kadar göbüşü ben kendi göbeğimden bebiş göbeği oldu mu olmadı mı anlamıyorum bile. Bide eşimin yanında doktor kilolu gebelerde ultrasondan görmek zor oluyor filan deyip bana göbeğimi yukarı doğru tutturmuştu yerin dibine girdim 🥲