Tturkoglu Esin32 Hayırlı olsun Rabbim hayırla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 belirtiniz var mı yoksa bu ay beklediğiniz için mi test yaptınız çıktı? kendim içn soruyorum test var evde de ona göre yapcam harcamayayım 😅bide erken hamilelik testi mi yaptınız?
BusraUras Sehnur söktürücü özelliği olduğu için aşırı yenmesi önerilmiyor. Hele detoks suyu yapılıp içilmesi asla önerilmiyor.
Hilalbasak Esin32 canim bende 14 haftadayim ve hala skntili sureç geciriyorm toplamda 8 kilp verdim bulanti kusmadan .Ama sabret diyorlar sabrediyorum. Bende sana dicem sık dişini birazcik evlatlarimiz icin deger😀
Hilalbasak Esin32 canim bende 14 haftadayim ve hala skntili sureç geciriyorm toplamda 8 kilp verdim bulanti kusmadan .Ama sabret diyorlar sabrediyorum. Bende sana dicem sık dişini birazcik evlatlarimiz icin deger😀
Gizemmmii Esin32 yok kuzum benimde ilk değerim 37 çıkmıştı. Doktor değerine göre söylüyor zaten haftasını. İnstagramda da çok karşıma çıktı karışmıyım diyorum ama artık dayanamıyorum şu kendini çok bilmiş sanıp ama hiç bişey bilmeyen insanlara.
Hopimim Esin32 bende ilk ogrendigimde 2 haftalik demistim ama.son adet yarihinizden hesaplayacasiniz cok erken ben bu durumd 4 hafta 3 gunlukte ogrenmisim, saglikla dogsun ins 6 7 haftaliga denk gelecek sekilde.doktor randevunuzu alin bide folik asite baslayin
Hopimim Esin32 herkes ayni tepkiyi verince sinirlenmossiniz kusura bakmayin bende basta oyle yazdim yorumlari okumadan ilk sizin gonderiyi gorunce.aklimiza.ilk o geliyor, bol bol su icin doktorum yedihin onemli degil ilk 3 ay siviyla besleniyo su bile icemezsen gel serum baglicaz dedi, artik hamilesiniz kendinizi iyi hissetsenizde her turlu agir isten uzak durun bol bol simartin kendinizi😍😊
Meraklibiri mom076 canm beta hcgden hafta hesaplanir benimde hesaplanmisti oyle ve tutmustu dogruydu yani
Gizemmmii sedanur4004 hıı doktorta bana boşuna 2 haftalık gebesiniz tebrikler demiş o zaman doktoruma söyliyimde 2 haftalık gebelik yokmuş 4. Haftada tebrik edersiniz diyim. Bidaha gitsin okusun o sen öyle diyosan 🤷🏼♀️
Elanurgvn61 Esin32 hayırlısı olsun canım allahim sağlıkla kucağına almano nasip etsin benimde reglime 3 gün kaldı test yapicam ne gibi belirtilerin vardi acaba 😊🥰
Meraklibiri mom076 evet canm uslubu yanlış olmuş biraz oda yeni anne stres hormonlardan falan kaynakli olabilir
Annesininkuzusu01 mom076 Merhaba annemiz, annelerimiz forum kuralları çerçevesinde olduğu sürece istedikleri konu hakkında post açmak ve yorum yapmakta özgürdür. Lütfen yorumlarımızda hakaret, argo, küfür vb ifadeler kullanmamaya ve kırıcı olmamaya özen gösterelim💜
Annesininkuzusu01 Esin32 Lütfen yorumlarmızda hakaret, argo, küfür vb ifadeler kullanmamaya özen gösterelim💜
Mom3834 Gizemmmii 2. Haftada döllenme oluyor insanın yaratılışına, spermin yüzüşüne döllenmesine yumurtaya aykırı.. Fakat yine de hormonlar yükselmeye başlıyor ordan tahmin ediliyor. Bunu tüm saglıkçılar ve doktorlar adı gibi bilir. Muhtemelen erken yumurtlama olmuştur son regl tarihinize göre hesaplayıp o şekilde söylemiştir. Beta hcg 3. Hafta itibari ile hesaplanabiliyor :) o yüzden 2 haftalık gebesiniz denilebiliyor yani siz ve doktorunuz tabii ki de kafadan atmıyorsunuz ama esas baslangıc 3 tür. 2 de diyen var zigotun seçilmesini sayan var, ohoo :)