Gizemmmii 2. Haftada döllenme oluyor insanın yaratılışına, spermin yüzüşüne döllenmesine yumurtaya aykırı.. Fakat yine de hormonlar yükselmeye başlıyor ordan tahmin ediliyor. Bunu tüm saglıkçılar ve doktorlar adı gibi bilir. Muhtemelen erken yumurtlama olmuştur son regl tarihinize göre hesaplayıp o şekilde söylemiştir. Beta hcg 3. Hafta itibari ile hesaplanabiliyor :) o yüzden 2 haftalık gebesiniz denilebiliyor yani siz ve doktorunuz tabii ki de kafadan atmıyorsunuz ama esas baslangıc 3 tür. 2 de diyen var zigotun seçilmesini sayan var, ohoo :)