Bebegimveben0811- Nur_banu1 merhaba bugün sordum kanama olmadığı surece sıkıntı yok dedi bol bol dinlensin dedi sanırım rahim büyüdüğü icin oluyormuş
TnE_ Benimde 9 haftalık.. 10 15 gündür doktora gidemedim bayram da girdiği için suan da tatildeyim aklım çıkıyor nasil acaba iyi mi diye :) bende de bulanti falan yok şükür 😊
Bebegimveben0811- Nur_banu1 Ne demek ama lütfen siz yine doktorunuzla görüşün 🙏 kaç haftada 1 kontrole gidiyorsunuz
Nur_banu1 Bebegimveben0811- 2 hafta once gıtmıstım en son tahlılerım temız ckmstı sadece folık asıt vermıstı onu kullanıyorum ılk hamılelıgım ve calısıyorum o yuzden bıraz tedırgın oluyorum