Clementinee Neler yaşıyorsunuz neler yapıyorsunuz bulantı varmı ne seviyede 😅 Ben mahvolmuş durumdayım ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum. Gelin haftalarımızı burda beraber takip edelim beraber üstesinden gelelim tanışalım kaynaşalım 🤍☺️
Deletedmom_33 Clementinee Bende 9+3 um. Sabah erken kalkamazsam bulantım yok ama erken kalınca kusuyorum. Uykum geliyor. Tuzlu yiyesim geliyor genelde ☺️ Bu arada tüp bebeğiz 🤗
Melek__55 Clementinee bende ayakta kalınca kasık bel ağrısı olyor bide tiksinme mide bulantm hala yok 😌😌
neyzenesra 9+2 yim , inanılmazdı son iki hafta , su bile içemiyordum afedersiniz uskufra etmekten başımı kaldıramıyorum, 2 gün önce bulantı ilaci yazdi acildeki doktor onu ictigimden beri iki gündür karnımı adam akıllı doyurabiliuorum çok şükür
miranbeyinmothersi 9+0 mide küçültme ameliyatşı bir anneyim, kusma bulantı yok. Uzun süre hareketsiz kaldıktan sonra baş dönmesi ve ara ara kasık ağrılarım oluyor. Dışarda uzun süre oturamadığımda ise belim ağrıyor şimdilik bendede belirtiler böyle canlar
Saver07 Bende 9 haftadayim kahverengi lekelenmem oluyor sadece fitil kullaniyorum basına gelen var mi ?
Bebegimveben0811- Nur_banu1 çok ileri derece de olmadığı icin kendime sıkıntı etmedim rahim büyümesine bağladım ama yarın kontrolüm var sorarım unutmazsam size yazarim
Bebegimveben0811- Nur_banu1 merhaba bugün sordum kanama olmadığı surece sıkıntı yok dedi bol bol dinlensin dedi sanırım rahim büyüdüğü icin oluyormuş
Clementinee Deletedmom_33 benim genelde akşama doğru çok artıyor bu saatlerde iyice kötü oluyorm😔😔😔 2 kg falan verdm