gurbetcikizii Tostosunannesiii yaaa mashallah ben pek anlamam ama kafası sağ tarafta olan bebeğe kız diyorlar ve sendede hissettiğim kız ama hayırlısı olsun bebiş göstertmedi kendini demekki 🙈 peki doktor ne dedi herşey iyimiymiş canım
gurbetcikizii Tostosunannesiii ay gördüm seninkini erkekmiş mashallah 😍😍 benimde bi kızım olcak inshallah 🥰😍 allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
G33 Mminikmucizemmm ikili taramad bizde de tahminde bulundu sizde de mi öyle oldu yoksa kesin bir şekilde cinsiyetini söylemıs miydi?
Bebegimveben0811- Kac haftaliksiniz bende ikili test Yaptırdım ama bebeğim uyuyordu göremedi doktor cinsiyetini:(