merhaba arkadaşlar benim haftaya yani bu hafta diyelim artık ikili tarama testim olcak inshallah ve ben aşırı heyecanlıyım en son bebeğimi 4-5 hafta önce gördüm ve şuan sağlığı vs nasıl bilmiyorum aşırı çok heyecanlıyım, sizde nasıldı ne oldu mesela ikili tarama testinde normal ultrasondanmı bakıyorlar yoksa karından sıvı alınıyormu?🙈