rosatue Duygu17 inşallah diyeceğim ama hiç umut yok bizimkinde doktor da sezaryen düşünmeye başladı tadım çok kaçık bugün 🥺😅
Nuray71 Duygu17 bizde 40+0 ne ağrı ne sancı ne açılma hiç bişey yok hanfendinin gelmeye hiç niyeti yok 🤷😂
Sisi Duygu17 40 haftalık olduk beeen dee doğuramıyprum artık çıldırcam 2 cm açıklıkla 15 gündür duruyorum ama hiç belirti yok😬
Bulutsevdasi Duygu17 totem miii ? Bende katilayim bari. 😃 DOGURAMİYORUM .. 38+2 olduk ne sancı ne açılma var. İnşallah 40 li haftaları görmem diyorum
AyseNamli Duygu17 oyleler demekki. Dun dontrole gittim ne sanci var ne aciklik hersey nor.al.bekliyrz