rosatue Duygu17 henüz o haftayı görmedim ama kanala girmemiş bebekli 0 sancı 0 açılma 38+3 olarak aranıza katılabilirim 😂
Duygu17 depsizoo 36 dan beri gelecek diye bekliyorum hiç gelesi yok sancım falan çıkmıyo senin var mı sancın😂
AyseNamli Duygu17 oyleler demekki. Dun dontrole gittim ne sanci var ne aciklik hersey nor.al.bekliyrz
depsizoo Duygu17 Var mı bilmiyom en son yoktu 😒 ama ağrılar feci büyük ihtimalle bu gittiğimde sancı çıkar
Selmaguney Duygu17 valla kendi isteğimle sezeryanı seçtim bian önce doğurmak istiyorum diye 😂 doktoruma kalsa normal istiyodu 😅
Selmaguney depsizoo yavrum bende dayanamıyom ölüyom sancı dan diye koştuk hastaneye gram sancı çıkmadı bide hastaneden çıkınca da bütün ağrılar bian da gitti 😂
Selmaguney Duygu17 yalandan da sancı numarası falan da yapamıyo insan doktorlar suratına bakınca hemen anlıyolar 😂