seda123 canim korkma hic kprkulcak bisi degil bende 3 4 gun onceden stres baslamisti. Ben cok korkuyorum dedim doktora cok aciyacak mi derken megersem sokmus elini kontrol bile ediyordu. Ama eline vazelin suyundan surmus bide benim doktorumun eli cok kucuk ondan mi bilmiyorum bayan ve minyon bir tipi var. Bence doktoruna guven ve kendini kasma sakin. Kasarsan agriyor zaten. 38. Haftadan once yaptirmayin dogumu tetikleyebilir. Benim dogumu tetiklesin diye 2. Kez yeniden yapti su an doguramiyorum mesela 😂