Nur5 Amin canım Allah razı olsun. Rabbim hayırlısı ile güzel haberler almayı nasip etsin size de. 🤲 Doktorum bana yeme içme olarak nane, maydanoz, roka, dereotunu yasakladı bu süreçte. Bitki çayları içmedim, limon yemedim ve bol bol su içtim. Normalde hiç içemem yani düşünün. Eğilip kalkarken dikkat et ıkınma dedi. Hafif yürüyüş yaptım ve hiç stres yapmadım açıkçası olursa olur olmazsa Allah büyük dedim💜 5.ci gün embriyosuydu bana transfer edilen. Erken döllenme olduğu için beta hcg yüksek çıkmıştı benim sizin düşük filan çıkarsa hiç üzülmeyin o yükseliyor yavaş yavaş 🌻🤲💜 çok güzel bir süreç inşallah darısı size 🍀🦋 belirti olarakta bel ve kalça ağrısı çok yoğun oldu. Birde kasık ağrımda basınç vardı alt tarafa doğru. Hiç mide bulantısı yaşamadım zaten öyle bişey olmadı bende