Tgcycl eşimde sorun vardı ve 3 yıldır olmuyordu bebeğimiz bizde zaman kaybetmeden direkt tüp bebek dedik doktor gerekli tahlilleri istedi onları yaptırdık sonra yumurta büyütme işlemi için iğneler ilaçlar verdi 1 hafta kullandım. İğne ucu küçük ve ince canın yanmıyor ama bazen hafif acıyor zorlamıyor o kadar. İstediğiniz şeye ulaşmak için herşeye katlanıyorsunuz zaten 😍her iki günde bir yumurta büyüklüğüne bakmak için çağırdılar ve kan aldılar. Ertesi hafta yumurta toplamı işlemi oldu ve o kadar heyecanlı bir süreç ki o hafta çok hızlı ve güzel geçti 💜 yumurta toplama işlemi günü hastaneye gittik hiç korkmadım aksine çok güzeldi ve rahattım sizde rahat olun Allahın izniyle herşey güzel oluyor 🤲toplama işlemi sonrası kan sulandırıcı kullandım vücuttan aldığım hormonları hızlı atmak için erken adet oldum toplama işleminden 4-5 gün sonra. Hergün embriyolog aradı yumurta bilgisi için sonra dondurdular. Reglim bitti doktor bir kez daha regl ol sonra transfer dedi nerdeyse 2 ay bekledim kendimi çok hazır ve güçlü hissediyordum sonra transfer oldum çok kolaydı bu süreç 🌻💜 transferden sonra hastanede bir kaç saat dinlendim eşimle hastane çıkışı yemek yemeye gittik tabii dikkatli bir şekilde 😂 eve geldim ayaklarımın altına yastık koydu eşim ertesi gün kayınvalidem geldi Allah razı olsun o baktı 3 aylık olana kadar 🤲🌻 şimdi 5 aylık olduk elhamdülillah 🤲 hiç vakit kaybetmeyin birde her doktorun tedavi şekli farklı oluyor benim doktorum bu yoldan ilerledi sizin ki farklı yoldan ilerler belki ama ilk olarak Allah’a sonra kendinize sonra doktorunuza güvenin 🍀😍🌻