Merhaba herkese buraya doğum hikayemi yazma sırası bana geldi sanırım🤗 15.07 tarihinde eşim resmi tatildeydi kahvaltı yaptık o arabasını yaptırmaya sanayi ye gitti. Bende bir haftadır temizlik yapmıyordum sadece eve bir süpürge tutup yemek yapabiliyordum. O gün aniden temizlik yapasım geldi. Kalktım mutfak dolaplarımı sildim, buzdolabımı yıkadım kıcası bütün ince işlerimi kaba işlerimi herşeyimi hallettim öyle ki hissetmiştim gibi kirli çamaşırları bile yıkadım hastane çantalarımı hazırladım tekrar gözden geçirdim. Sonra yemek yaptım eşim geldi yemek yedik. Film falan izleyip yatmak için yatağa geçtim. Tam uzanacakken ufak bir gaz sıkışması gibi bir ağrı hissettim. Daha sonra eşim iyimisin dedi bende yine yalancı sancı dır dedim yattık. Gece saat 00.30 da dönmekten uyandım lavoboya gittim ve ishal olmuştum zaten 2 haftadır ufak bir ishalim vardı ama bu birkaç günde artmıştı. Daha sonra tekrar gidip uyudum ama gece 03.15 e kadar uyuyabildim yalnızca🤦♀️ kalktım ki gaz sancısından yatamıyorum lavoboya gittim ama gazım yoktu ki🙁 bir türlü çıkmıyordu nasıl bir gaz sa 🥺 hamilelikte de çok yaşamıştım sanırım onlardan biridir dedim. Yattım yatamadım artık dedim li bu böyle olmayacakben saat tutayım. Bir baktım ki 8 dakikada bir sancım var. Sabaha kadar 5 dakikaya düştü o gün de kontrolüm vardı. Benim bebeğim biraz büyük olduğu için sezeryan olabilir dediler. 3 700 çıkıyordu kilosu. Kendimi sezeryana adapte etmiştim artık normal doğuma olasılık bile vermiyordum kendimi kodlamıştım resmen. Nir duşa girdim ama geçmedi. Kahvaltıyı hazırlayayım az dolanmış olurum belki geçer dedim yine geçmedi. Daha sonra eşimi uyandırdım saat 7 de uyandıracaktım aslında beni hastaneye bırakıp işe geçecekti. Ama saat 5.45 de uyandırdım ve dedim ki ben geceden belli sancı çekiyorum 5 dakikada bir sancım var kalk hastaneye erken gidelim dedim. Ya dur yatayım erken değil mi dedi 😂 bende bebek geliyor sen erken diyorsun dedim vallamı dedi fırladı 😁😂 ben hazırlandım ufak bir kahvaltı yaptım çıktık gittik. Hastaneye gittik muayene edildim ve 2 cm açıklığım olduğunu söylediler ve hala bebeğim kanala inmemişti. Daha sonra yatışım verildi ve odaya gittim. Koluma damar yolu açıldı ve beklemeye başladım odada tek başıma refakatçi yi doğumdan sonra alıyorlardı. Öğlen saat 1 oldu Sancılarım sıklaşmadı ama şiddetlendi. Bi lavoboya gideyim dedim koridorda doktorumla karşılaştım bana baktı kan ter içinde kalmışsın sancıların nasıl dedi. Bende çok şiddetlendi dedim ama güzel karşılayabiliyorım dedim. Tamam gel ni muayene edeyim hemen seni dedi. Girdim bu sefer 5 cm açıklığım vardı. Ama benim inandığım birşey var ki o da Meryem Ana otu dur. Kayınvalideme doğum için yatış verilir verilmez eşim götürdü ve suya koyup okudu okuduktan sonra sancılarım şiddetlendi ve açığım o saatten sonra su gibi olmuştu adeta doktorlar bile şaşırmıştı. Daha sonra odadan doğum haneye alındım. Doğumhane de 3 kişiydik. Önce lavman yapıldı tuvalete gittim 2 kere. Daha sonra maraton başlamıştı. Benim sancılarım ve açılmam çok güzel ilerlediği için ana suni sancı vermediler doktorlar. Sancılarım yükseliyor ve şiddetini arttırmaya devam ediyordu. Eşim kapıda bekliyordu. Saat akşam 8.30 da suyum geldi yatağım su içinde kaldı. Doktorum geldi ve ilk doğumun ve bebeğin kanala gitmemişti bile harika ilerliyorsun açılman olsun sancıların olsun şimdi suyun da geldi süpersin dedi. Bu arada devlet hastanesi olmasına rağmen özel hastaneye gerçekten bin basardı ilgileri alakaları aşırı derecede pozitif moral veriyorlardı. Güç oluyorlardı bizlere. Daha sonra sancılarım artık dayanılmayacak hal almıştı bile. Tabi dayanamayacak olsak şuan bunu yazıyor olmazdım elbette dayanabiliyorsunuz ama oldukca zorluyor tabi. Kesseniz kanım akmaz dereceye gelmişim. Çatala gidelim biraz sancın geldikce ıkın ki bebeğin kanala insin dedi. Birkaç kere çatala gidip gidip sancılarımı ıkınarak karşıladım ve bebeğim artık kanala inmişti. 4 dakikada bir gelip kontrolümü yapıyorlardı. Son kontrolü yaptıklarında doktorum hadi son kez çatala gidelim söz veriyorum son kez dedi. Ben o gazla kalktım ama öyle uykusuzdum ki öyle yorulmuştum ki biteceğine inanamıyordum. Sancılarımın gittiği aralarda o 1 veya 2 dakikayı uyuyarak değerlendirmeye çalışıyordum. Çatala gittik ve doktorum sancıların gelince büyük tuvaletini yapar gibi bebeğin arka taraftan çıkarır gibi it dedi. Tansiyon cihazına nst ye ve bir de kalp ritmi kablosuna bağlıydım. Sancılar geldikce ıkınıyordum ve doktor kafasını çekiyordu. 5 ıkınmada doğdu bebeğim. Son kez ıkın dedi doktorum derin bir nefes aldım şimdi başarıcam göceksiniz ben çok güçlüyüm dedim o ara doktor cerrahı aradı bebeği atlattık diye heyecan yaptılar o ara onu anlamadım ama. Bir anda doğum yaptığım salonda başımda 6 asistan 4 hemşire 1 cerrah vardı. Herkes heyecanla bekliyor sanki. Bebeğinin kafasını seviyorum şuan hadi son kez kapkara saçları var dedi doktor. Son ıkınmada bir ağlama sesi duydum ki o nedir öyle acıyı falan unutmuşum gözlerim bebeğimi arıyor hemen temizlemeye götürdüler ben ağlayarak başardım diye bağırdım oradakiler hep alkışladılar 😂😁bugğn 8 günlük oldu bebeğim. Dün kötü birşey yaşadım ama iki gündür dikişlerimi yerleri çok canımı yakıyordu bir baktım ki dikişlerim açılmış maalesef 🤦♀️ apar topar acile gittik tekrar dikişler atıldı 🤕 dün gece biraz acısını çektim ama şimdi daha iyiyim bakacak kimsem olmadığı için hiç uyuyup dinlenmedim doğumdan sonra ben. Kurban bayramına denk geldiği için kayınvalidem de kurban ile ilgilendi 😏 şans neyse bu dikişleri de atlatırsam bir haftaya birşeyim kalmayacak Allahın izniyle şimdi kayınvalidem gildeyim yatıyorum hep. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın bende uzun hikayeleri heyecanla okumayı çok severdim açıkcası🤗 sormak istediğiniz birşey varsa seve seve cevaplarım bende kendimize bebişlerinize çook çok iy bakın hamileliğin her anının keyfini çıkarın çünkü ben şimdiden özledim 🥰🥰😁