turkankrbyk bende aynı haldeyim seninle dertleşeyim dedim görünce arada bi ağlama duygusu geliyo normal mi bilmiyorum cokmu stresliyim kafama takarım herşeyi zaten şimdi daha hasas oldum çok şükür sağlığımıza orası ayrı da böyle değişik ruh halindeyim