Asya65 Kixlar son adet tarihime gore 5+4 haftalik hsmileyim yarin kan vericem beta icin ama sadece belirtim uyku ve sabahlari kuscak gibi oluyorum ama olmuyorum tuaf bisey bu da testim gebelik sizde varmi belirtiler https://www.hizliresim.com/6imez5j
Zynpxx Asya65 herkeste aynı olmuyor canım belirtiler bende o haftalarda gaz sorunu midem yanıyor kazınıyordu birde halsizlik bulantım falan olmadı öyle
Canselyaren Asya65 5+³ bnde sadece sık sık idrar yoğun uyku ve bel ağrısı mahfoluyorum uyku ve bel ağrısından 😞
Pcoslubiranne Asya65 daha kan vermenize gerek yok ki.Direkt kadin doguma gidin keseyi gorürsünýz zaten.
Gulcingezer Asya65 baya bariz ben burdayim diyor bebeis hayirli olsun :) bnde 5+4′deyim keseyi gordum benim dusuk riskim var aende bi muayene ol mutlaka bi ilk kontrolunu gerceklestirsinler
Asya65 Canselyaren kiyamam yaa bende bulanti olmayinca acaba mi diye dusunuyorum korkuyorum bisey olucak diye
Asya65 Gulcingezer insallah bebegin sana tutunur canim saglikla alirsin kucagina ben bi kan testi veriyim oyle gidicem canim auni gundeyiz senin belirtilerin varmi
aysel8884 Gulcingezer merhaba gülçin hanım, ben de 5+6 da gittim bana da dusuk riski var hatta2-3 güne düşer diyip gonderdi Doktor kese de 6,47 dedi olması gerekenden küçük dedi.. sizde neden dusuk riski var dedi?
Gulcingezer Asya65 benim cok goguslerim agriyodu ogrendigimde sonra hafifledi kasik agrim oldu regl olcakmisim gbi sonra o da azaldi zamanla belirtim yok benim henuz ama iste su kanama olayi bi biterse hayirlisiyla nefes alicam
Gulcingezer Asya65 bi de bu hafta yorgunluk uyku hali sık idrara cikma basladi kese buyudukce baski yapiyo cnku
Asya65 Gulcingezer anladim canim evet bende gece sık sık cikiyorum idrara uyku yorgunluk var ama bulanti yok iste korkuyorum 😔🤲🤲
Srfdmr37 Asya65 bende 5+4 üm 3 gün önce kan verdim 1011 çıktı yarın doktora gidicem kese görüncek mi bakalım
Asya65 Srfdmr37 3000 den assagi gozukmez dedi doktorum canim bebde yarin vericem kan insallah hayirlisi sende belirtiler neler canim
Srfdmr37 Asya65 bnim pek belirtim yok kan vereli de 5 gün oldu yükselmiiştir diye düşünüyorum sadece ara ara bel ağrım oluyo okadar
Gulcingezer Asya65 korkma cnku benimde bulantim yok herkeste hemen olmuyo genelde 6. 7 . Haftadan snra basliyor bulantilar daha cok minik
Gulcingezer Asya65 cuma gunu duymayi planliyoruz 6 haftalik olucak bakalim duyariz dedi doktor kesesi var cnku artik