MerveAli1303 Ben ilk doğumumu özelde yaptım hiç memnun kalmadım Dr çok ilgili alakalı güler yüzlüydü ama ameliyat esnasında çok değişikti hiç konuşmadı benimle bebeği aldıktan sonra bitti mi hocam diye sordum bitti üstünde çay kahve içiyoruz bitse götürürüz heralde dedi çok sinir olmuştum bebeğim 13 gün kuvezde yattı onun da dr hatası olduğunu düşünüyorum. Anestezi doktoru da sürekli azarlar gibi konuşuyordu hiç beğenmedim. Üst komşum araştırmada yapmış çok memnun olduğunu söyledi bakalım yarın ilk kez gidicem nasıl olcak :)