Esrabayrakk ben oyle hayati felaket olarak goren biri degilimdir her konuda mutlaka bi iyi yanini gorurum . Sezaryeni hic arastirmamistim vajinal olacak diye cok emindim ne alakaysa artik. Insan bilmedigi konuda ne duyarsa inaniyo iste. Neyse doktorum artik donmezse alabiliriz dediginde bi kac arkadasimla konustum tipik turk insaniyiz ya en zorunu en kotusunu hep biz atlatmasizdir. Ameliyatta kollar bagli diyende oldu , 20 gun annenler bakcak artik ayaga kalkamazsin diyende oldu ,ameliyat sonrasi sen ayilana kadar millet gelir cocugu gorup gider hastanede diyen de aklima gelebilecek butun felaket senaryolarini yazip cizdiler yani 🤣 Ama buraya iyiki yazmisim herkesin yazdiklarini okuduktan sonra bi rahatladim uyuyabildim. Hepimiz icin en sagliklisi en hayirlisi neyse onu yasayalim 😊