Övülasyon testleri yumurtlama testleri falan oluyor ya onlardan kullansak bize yardımcı olur mu acaba. Ben reglim düzenli olunca sizin dediğiniz gibi normal bir periyot takvimine göre deniyordum doğurgan gün diyor ya o gün ve sonrasında 3 gün üst üste denedik oldu yine öyle mi yapmalı test almalı mı acaba