Merhabalar haziran 22 de kürtaj olmak zorunda kaldım çok yoğun değil ama koyu kahve rengi kanamam vardı. Regl oldum mu bilemiyorum ama yaklaşık 1 ay sonra regl ağrım var ama akıntım yine koyu kahve renkli tecrübeli arkadaşlar kürtajdan sonra ilk regliniz nasıl ve ne zaman geldi normal hamilelik öncesi regli gibi miydi yoksa belli belirsiz miydi. Tekrar bebek istiyoruz ve reglimin gelmesi şu an psikolojim içinde ihtiyacım olan tek şey… Teşekkür ederim