Betfer hoş olmaz mı ya.. eşime yalvarıyordum ben ilk başlarda Elazığa gidelim diye.. Elazığ insanı bambaşka.. hele ki yerlileri yani asıl köylü olanları.. bu kadar mı eli açık olur bu kadar mı misafirperver olurlar.. ben gazi de yürürken bir tane erkek kafasını çeviripte bakmadı yanımızdan geçen her erkek kafasını diğer tarafa ya da önüne eğip geçiyordu.. Elazığ insanı başkadır