@Nagehan_7500 3534#16463316
O haftalarda bana da olmustu, herkesin sorunuda bebek pozisyonuda farkli ama 30dan sonra asagi indikce bir tik rahatladim sukur, sizinde insallah yakin zamanda gecer . Gec saattr yemeyin ozellikle ben 6 dan sonra middmi doldurmuyorum