Cdlmeryem ben varım canim kasintiya uyaniyorum geceleri. 36 kusurde catlamaya başladım 38+1 iz. Acile de gittim bu yuzden kolestazdan suphelenip. Cok şükür çıkmadı, fenistil jel önerdi. Kasininca kesintisini alıyor ama kasinmaya engel değil maalesef canim🤷♀️