So123456 yukarda bı kaç basit neden yazdım başka şeylerde var da sıkıldım artık en basiti teyzemin 4 kızı var ve ben ilk düşük yaptım ikinciye hamileyken annem detaylı dönüşü bebek nasıl diye sormadan önce cinsiyeti kız demi oğlan olursa teyzene nasıl söylerim üzülür dedi bir insan kızını mi kardeşini mi bu kadar düşünür 10 yaşında annesiz kalmışlar kardeşlerine anne annem aşırı düşkün benimde kızım oldu benden sonra da teyzemin kızının oğlu oldu yani annem bana böyle söyledi ama teyzemin torunu erkek oldu şimdi ben üzüleyim mi çok şükür rabbim kızımı nasip etti şimdi oğluma hamileyim söylemiyorum cinsiyeti 2 üni mezunuyum hem okudum hem çalıştım anneme çocuk değil anne oldum gece bile kalkar nefesini dinlerdim ama annem benim sağlıklı ağlamayan şımarık olmayan çocuğuma bile bakmadı nasıl kırgın olmayayım ki millet ülke değiştiriyor ki kendi bana çalış demişti düşük yaptım neden yatak odasında ağlıyorum diye topladı eşyalarını gitmeye kalktı eşim yazık zor ikna etti aşırı alıngan bı de 2. De babamla hiç konuşmadık o yüzden bize mi guvendin demedi Eylül de demişti istifa edeceğim zaman sonrasinda görüşmedim Aralık’ta hamile kaldım