M-Esraa benim henüz doğum şeklim belli değil ilk gebeliğim ailem yurtdışında yaşıyor doğuma gelecekler ama yetişemeyebilirlerde yani bebeğim nezaman gelir bilemem😌o yüzden başından beri öyle diyoruz eşimle ben sana bakarım diyor sağolsun, annelerimiz gelip giderler gündüzleri tabi annem denk gelebilirse, gecede eşim kalır. Kayınvalidem burada ama ben açıkçası eşimin yanımda kalmasını tercih ederim hem belki daha çabuk alışırız bebeğimize