Elanurgvn61 merhaba canım. Benimde kasik agrım göğüs hassasiyetim vardı hatta kasik agrım birgün çok kötü oldu acile gittim tahlil yapıldı gebelik yok denildi enfeksiyon var denildi ilaç verdiler ama ilaçları almadım bile eve geldik yine ağrılarım devam ediyordu en son adetime 5 veya 6 gün vardı test yaptım çift çizgi çıktı hemen. Öncesinde bende de kahverengi leke geldi adet olucam sandım meğer yerleşme kanamasiymis. Inşallah seninde öyledir 🌼