Elanurgvn61 bende oyle zanedıyedum cnm olurum dıe ama ben regl olacgım zmn agrımaz ya ondm bıldım sol tarafım dahaa cok agrıyo sola yerlesıyo herhalde cnm bıde akıntm cogaldı mıde yaanamma var sende varmı acaba ayakalrm yanıyo hep ılk zamnları dgerledm adetım hemn snra yumurtalama gununden 4 gun once ılıskı yapmadım ogunden bellıde hıc yapmadıım cnm 13 temmmuz galıba tutmus olabılır dıe dusunuyrm ve yumurtalamadan 15 gun gctı